Топ 10: Програми для клінік та медичних центрів (МІС для України)

Оновлено: 16.01.2024
1
Хмарна медична інформаційна система для управління процесами медичної установи будь-якого формату та форми власності: від мережевих клінік до приватних медичних кабінетів. Містить весь потрібний функціонал для роботи з eHealth.
2
Програма для медичного центру, яка автоматизує усі бізнес-процеси: від реєстрації пацієнтів до фінансових звітів власнику. Керівництво медичної установи може швидко проаналізувати поточний стан справ завдяки постійному моніторингу показників діяльності. Інтегрується з іншими інформаційними системами (у тому числі лабораторій), сервісами doc.ua, likarni.com, IP телефонією, календарем Google, порталами Бітрікс24.
3
МІС підключено до системи eHealth. Інтеграція з Binotel, CheckBox, eHealth лабораторії та інші сервіси. Зручний інтерфейс запису на прийом. Нагадування пацієнтам про запис SMS/IM.
4
Комплексне рішення, що дозволяє оптимізувати процес лікування, змінюючи уявлення лікарів та пацієнтів про якість медичного обслуговування. Адаптивність до різних бізнес-процесів та умов використання. Забезпечить гармонійну співпрацю всього персоналу. Впровадить контроль за процесом лікування
5
Медична інформаційна система для автоматизації повного циклу надання медичних послуг: від запису пацієнта на прийом до подання звіту про надані послуги у НСЗУ. Модульна архітектура системи дозволяє налаштувати та адаптувати її під особливості та потреби конкретного медичного закладу.
6
Медична інформаційна система містить всі необхідні функції для роботи з пацієнтами, електронні медичні карти, контакт-центр, онлайн запис на прийом, документообіг, складський облік, управління персоналом, звітність та аналітика.
7
Універсальна програма для медичних центрів Є локальна та хмарна версія. Обмін даними з 1С: Бухгалтерія, Medoc. Інтеграція з eHealth. Дистанційний запис пацієнта самостійно. Підключення касового апарату та модуль програмного РРО
8
Система управління медичною клінікою - призначена для малих та великих медичних клінік для автоматизації медичних та бізнес-процесів, аналізі ефективності роботи клініки, обліку та аналізу роботи клініки, а також впровадження сучасних інформаційних та цифрових технологій у практику специфічних медичних процесів.
9
EvoMIS дозволяє медустановам первинної, вторинної та третинної ланки підключитися до eHealth та комфортно працювати в новій моделі фінансування.
10
ПЗ для медичних установ. Функціонал включає: ведення електронних карток пацієнтів, довідники лікарів та пацієнтів спільні з програмою «Електронна реєстратура», можливість створювати та редагувати свій список послуг, що надаються пацієнту.