Топ 10: Helpdesk системи для України

Оновлено: 31.08.2023
1
истема організації Єдиного центру обслуговування клієнтів та внутрішніх бізнес-підрозділів підприємства з урахуванням рекомендацій ITIL. Функціональність з автоматизації процесів, а також робота зі зверненнями, проблемами, змінами, рівнем сервісу, конфігураціями, знаннями та релізами дозволяє організувати ефективну взаємодію як із зовнішніми клієнтами, так і з внутрішніми підрозділами компанії. Система гнучко налаштовується та легко масштабується.
2
Комплексна онлайн-система для підтримки клієнтів. Включає систему управління заявками, базу знань, клієнтський портал, чат, систему документообігу. Широкі можливості налаштування: департаменти, групи користувачів, розмежування прав, прийом заявок через е-пошту (з багатьох поштових скриньок), через форму на сайті. Є email/sms повідомлення, шаблони листів, аналіз трудовитрат за співробітниками та клієнтами.
3
SaaS система підтримки клієнтів з елементами гейміфікації. Є мобільна версія. Інтеграція з email, клієнтський портал. Є російськомовний інтерфейс
4
SaaS helpdesk з інтуїтивним інтерфейсом. Підтримує REST, JSON, RSS, email, віджети. Інтегрується з багатьма популярними онлайн-сервісами. Має функціонал для створення Self-Service спільноти клієнтів. Є вбудований чат підтримки.
5
Безкоштовна open-source система керування заявками на технічну підтримку. Прийом заявок та присвоєння ним номера через електронну пошту. Ведення листування з клієнтом навколо заявки. Призначення заявки фахівцю, який перший почав відповідати на заявку. Контроль за SLA (повідомлення про досягнення максимального терміну очікування відповіді). Можливість ведення бази знань (шаблонів відповідей).
6
SaaS Helpdesk містить систему управління тикетами, базу знань, клієнтський портал, інтеграцію з Email, базу контактів/компаній (інтегровану з Zoho CRM), каталоги продуктів і контрактів (SLA), workflow-движок (для автоматизації роботи над тикетами), контрольну панель , завдання, оповіщення (по email та sms), звіти, систему прав доступу. Широкі можливості налаштування.
7
Багатофункціональна Helpdesk система з веб-інтерфейсом для керування тикетами, імейлами, контактами, файлами, SLA контрактами та завданнями (для спільної роботи). Включає модулі порталу самообслуговування, live-chat і desktop sharing, систему моніторингу відвідувачів клієнтського порталу. Є російськомовний інтерфейс. Можливий варіант SaaS
8
Безкоштовна open-source система тикетів (Perl). Відмінна інтеграція з електронною поштою. Підтримує різноманітні платформи, БД, LDAP. Автоматизовано багато дрібниць. Гнучка система звітів, великі можливості пошуку, керування користувачами. Можлива інтеграція з вже наявними БД клієнтів та співробітників. Система легко розширюється через додаткові модулі: база знань/FAQ, календар, файловий менеджер, ITSM та ін. Є російськомовна локалізація.
9
Безкоштовна open-source helpdesk система з web-інтерфейсом. Широкі можливості налаштування. Підтримує Windows-авторизацію. Клієнтський інтерфейс для надсилання та контролю визнання заявок. Вбудований редактор звітів.
10
Open-source легкий та гнучкий безкоштовний хелпдеск та shared mailbox (PHP+MySQL). Аналог Zendesk та Help Scout.

11
Соціальна система підтримки клієнтів. Дозволяє моніторити соціальні мережі щодо згадки продуктів компанії, спілкуватися з клієнтами у Facebook, Twitter та інших соціальних мережах. Включає базу знань, клієнтський портал з спільнотою, онлайн чат. Інтеграція з Email та телефонією.