Топ 10: Програми для автосервісів та автосалонів (для України)

Оновлено: 15.01.2024
1
Програма автосервісу (СТО). База клієнтів та авто. Календар робіт та співробітників. Автопризначення виконавців. Довідник нормо-годин. Інтерактивні звіти Цифровий документообіг. Чат з клієнтами.
2
Сервіс для різних типів сервісних бізнесів, що займаються ремонтом та обслуговуванням будь-яких виробів: від велосипедів до комп'ютерів, від побутової техніки до смартфонів. Дозволяє обробляти замовлення, контролювати співробітників, вести складський облік, друкувати документи та звіти. Автоматично відправляє SMS клієнту про завершення робіт над замовленням, а менеджера повідомляє електронною поштою про хід роботи над замовленням.
3
Хмарний сервіс для СТО. Автоматизовані вбрання-замовлення. CRM – якісна робота із клієнтами. Контроль складських операцій. Бухгалтерія. Інтеграції із сторонніми програмами
4
Програма для автоматизації всіх процесів та документообігу СТО. Попередній запис на ТО. Ідентифікація Клієнта та його автомобіля в базі. Оформлення замовлення нарядів. Формування списку робіт та списку запчастин. Призначення механіків на роботи. Управління складом. Замовлення запчастин. Інформування клієнтів.
5
Українська CRM для автосервісів. У програмі є база клієнтів, вирва продажів, інтеграція з телефонією та смс-оповіщення клієнтів, зручний планувальник робіт з калькуляцією вартості, система постановки завдань для працівників, підтримка власних баз даних запчастин та матеріалів, контроль укомплектованості заявок на запчастини, інтеграція з постачальниками запчастин.
6
Естонський сервіс для автосалонів. Інструмент Trade In дозволяє продавцям фіксувати кожну деталь автомобіля та швидко оцінювати його ринкову вартість. Інструмент для створення сайту автосалону та інтернет-продажів.
7
Програма для обліку замовлень та клієнтів автосервісного центру. Дозволяє організувати розраховану на багато користувачів роботу приймальників і менеджерів автосервісу (по локальній мережі), попередній запис клієнтів на ремонт, аналізувати завантаженість та показники роботи сервісу.
8
рограма для автомийки чи СТО будь-якого формату. Дозволяє вести автоматизований облік продажів послуг та товарів, приходу та витрати матеріалів та сировини; використовувати персоніфіковану дисконтну та бонусну системи для заохочення постійних клієнтів; контролювати рух коштів від каси об'єкта до розрахункового рахунку, проводити інкасації та внесення коштів, відносити гроші на витрати та доходи власника; враховувати роботу персоналу та розраховувати розмір їх заробітної плати.
9
Програма для СТО. База даних клієнтів та їх транспортних засобів. Декілька філій одного автосервісу завдяки програмі для СТО можуть працювати в єдиній базі даних. Фотопрофіль автомобіля. Інформаційне розсилання. Попередній запис.