Топ 10: Онлайн чати для сайту для України

Оновлено: 08.11.2023
1
Онлайн-чат для сайту. Потужний набір інструментів для ефективної роботи: автоповідомлення, попапи, база знань, email сервіс, help desk, додатки. Віджет чату налаштовується під ваші потреби та стиль бренду.
2
Комунікаційна та сервіс-платформа для бізнесу. Зручний конструктор онлайн-чату. Загальний інтерфейс для обробки повідомлень із чату на сайті, пошти, месенджерів та соцмереж. Оплати у віджеті; офлайн-форма для збирання даних. Конструктор чат-ботів. Прості інтеграції з CRM, ERP.
3
Віджет зв'язку для веб-сайту. Працює через viber, telegram, Instagram direct, facebook повідомлення. Чат-бот, система прийому замовлень, on-line оплата, CRM - в одному додатку
4
Український сервіс для спілкування із клієнтами через популярні месенджери (Viber, Telegram). Дозволяє встановити чат на сайт. База знань оператора. аналітика. Можливість створення ШІ-чоботів.
5
Онлайн чат для сайту від VoIP провайдера Binotel. Основні можливості: контроль втрачених діалогів: нагадування про пропущені чати та звіт про втрачені повідомлення; оцінка відвідувачами роботи операторів; активні запрошення до діалогу; автоматичні повідомлення у неробочий час; функція замовлення дзвінка.
6
Український месенджер для бізнесу, який надає функції, що дозволяють спілкуватися, вести бізнес, оплачувати товари та послуги, обслуговувати клієнтів. Можливість створювати чатботів, додати віджет на сайт. Шифрування групових та р2р чатів.
7
Один із найпопулярніших у світі сервісів для онлайн чату на сайті. Можливість створення чат-ботів. Десктоп та мобільний додаток для операторів. Є безкоштовна версія.
8
Сучасний сервіс для спілкування з клієнтами з онлайн-чатом для сайтів, чат-ботами, базою знань, автозапрошеннями, збереженими відповідями, груповими чатами та ін. Можливість отримувати повідомлення із соціальних мереж та месенджерів та відповідати на них безпосередньо з Chaport. Інтеграція з іншими програмами за допомогою Zapier або API. Зручні програми для iOS, Android, Windows, MacOS та Web. Безкоштовний тариф із необмеженою кількістю чатів.
9
Сервіс для спілкування із клієнтами через будь-який месенджер. Інтеграції з helpdesk-системами та CRM, такими як Salesforce CRM, Zendesk, Freshdesk, Kayako, Intercom, ELMA BPM, Bpm'online.
10
Чат для сайту, який працює не лише на комп'ютерах, а й на смартфонах, запам'ятовує історію повідомлень, підтримує груповий чат. Є безкоштовна версія на 5 операторів із базовими функціями.

11
Безкоштовний чат онлайн для сайту, інтегрований з Telegram. Ви підключаєте Re:plain до сайту, клієнти пишуть через форму чату на вашому сайті. Ви відповідаєте із вашого власного WhatsApp, Facebook Messenger або Telegram.