Топ 10: Системи управління маркетингом для України

Оновлено: 07.01.2024
1
Онлайн-система управління лідами, комунікаціями, заходами та бізнес-процесами, з потужною інформаційно-аналітичною базою та набором гнучких інструментів для роботи з розсилками, заходами, дзвінками, завданнями, розкладами та ін.
2
CRM/ERP система зі звичним майкрософтівським інтерфейсом. Повна інтеграція з платформою та програмами MS. Містить інструменти для управління продажами, маркетингом, сервісом та бізнес-процесами. Можлива робота з системою прямо з Outlook.
3
Сервіс email розсилок. Дозволяє швидко створити шаблон листа з макросами, імпортувати список контактів та надіслати розсилку. Детальна статистика результатів розсилки. Є безкоштовна версія на 2000 передплатників. Система управління маркетингом для бізнесу.
4
Єдина платформа для email та SMS-розсилок. Хороша репутація серверів і відповідність всім вимогам email провайдерів сприяють високій доставлянні листів. 3000 листів на місяць безкоштовно. Набір інструментів для автоматизації маркетингу.
5
Найпопулярніша на заході система автоматизації маркетингу. За допомогою HubSpot можна робити email розсилки, сегментувати базу, конструювати форми, створювати лендінги, вести соцмережі, займатися SEO просуванням та багато чого ще.
6
нлайн система, яка дозволяє бізнесу найбільш ефективно використовувати всі можливості соціальних мереж та цифрових каналів для просування бренду, підвищення конверсії, підтримки клієнтів, аналізу споживчої поведінки, пошуку нових клієнтів та розповсюдження маркетингової інформації.
7
Західна система управління рекламними кампаніями. Аналіз поведінки клієнтів. Маркетинг залучення. Івент-маркетинг. Вхідний/Пошуковий маркетинг . Інтеграція із CRM. Лендінги та лід-форми. Управління контактами та лідами
8
Платформа, яка поєднує систему аналітики Google Analytics 360 Suite та послуги управління рекламою для рекламодавців. За допомогою платформи маркетологи можуть в одному місці планувати, вимірювати та оптимізувати роботу з цифровими медіа, покращувати якість обслуговування клієнтів та закуповувати рекламу.
9
Набір інструментів для веб-аналітики та оптимізації контенту дозволяє компаніям приймати обґрунтовані рішення та забезпечувати успіх маркетингових компаній. Забезпечує персоналізовану взаємодію із споживачами.